Nasza oferta nie kończy się na wyprodukowaniu i wysłaniu pakietów mailingowych zawierających kartę i materiały informacyjne. Doskonale wiemy, że dla naszych Klientów dopiero w tym momencie zaczyna się prawdziwa relacja z ich odbiorcami. Tu rozpoczyna się walka o ich lojalność, tworzy się szansa na rozpoznanie ich potrzeb i ulepszenie swojego produktu w ramach długotrwałego programu. Tę ideę odzwierciedla pojęcie Customer Relationship Management (CRM). Ten sposób marketingowego podejścia do relacji z klientami stał się obecnie niemal osobną dziedziną wiedzy z własnym zestawem teorii i narzędzi do jego wdrażania.
Nasza firma proponuje swoje usługi także w tej dziedzinie pełnego outsourcingu systemów CRM. Obsługujemy systemy lojalnościowe oparte na bazach danych zawierających kilkaset tysięcy rekordów. Realizujemy pełen cykl działania, od wysyłki mailingu początkowego, poprzez obróbkę odesłanych ankiet, obróbkę danych (eliminacja podwójnych zgłoszeń, korekta adresów) aż po mailingi selektywne, prowadzone na podstawie zadanych przez Zleceniodawcę kryteriów (np. przesyłki urodzinowe lub imieninowe). Oferujemy system raportów dostosowany do specyfiki i oczekiwań każdego Klienta.
Tworzymy bazy danych na podstawie ankiet nadsyłanych pocztą. Dane są wprowadzane do komputera przez wykwalifikowanych operatorów, a poprawność wprowadzonych danych jest ciągle monitorowania. Po wprowadzeniu danych, wszystkie ankiety są archiwizowane w zabezpieczonym magazynie.
Szczególnym systemem CRM, jest system lojalnościowy LoyaltyPlus, który jako produkt oferowany w oparciu o długoletnie doświadczenie zespołu Argo Card, zarówno w zakresie produkcji kart plastikowych, ich personalizacji jak i logistyki oraz obsługi systemowej, zasługuje jako jedyny na polskim rynku na miano kompletnego systemu lojalnościowego.