AC Solutions


Firma Euro-net Sp. z o.o. jest właścicielem polskiej marki RTV EURO AGD – sieci wielkopowierzchniowych sklepów oferujących sprzęt elektroniczny oraz sprzęt gospodarstwa domowego.  Podczas prac wdrożeniowych sieć dostarczała swoje produkty klientom poprzez 247 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy.

Pomimo dostępnej w systemie GiftPlus bardzo szerokiej funkcjonalności w zakresie obsługi kart podarunkowych, Euro-net uzupełnił je o unikalne wymagania związane ze swoim biznesem.

Oprócz sprzedaży kart, sklepy uzyskały możliwość wykorzystania kart podarunkowych w innych procesach biznesowych, np. promocji typu cash back.

Kolejną, jedną z najciekawszych nowych funkcjonalności był rozwój oprogramowania do obsługi klienta z segmentu B2B. Dotyczy ona obsługi tzw. EKP, czyli Elektronicznych Kart Podarunkowych. System GiftPlus nie tylko generuje numery kart wirtualnych, ale również umożliwia dostarczenie klientowi e-karty w formie eleganckiego dokumentu w formacie PDF.

Dodatkowo, dla ułatwienia pracy osobom odpowiedzialnym za zamawianie plastikowych kart podarunkowych, GiftPlus umożliwia podgląd faktycznego wizerunku karty. Dzięki temu  RTV EURO AGD może emitować wiele różnych wersji graficznych karty prezentowej, które podkreślą ich charakter oraz specjalną okazję (np. karta podarunkowa dla mężczyzny, dla kobiety, karta świąteczna itp.).

Harmonogram projektu przewidywał cztery etapy wdrożenia obejmujące okres od lutego do listopada 2016 roku. Prace uzależnione były nie tylko od grudniowego „boom’u” sprzedażowego, ale również od wykorzystanego modelu przyrostowego wprowadzania modyfikacji.

Pomimo ostatecznego zakończenia wdrożenia z końcem listopada, obsługa kart podarunkowych w sieci stacjonarnej ruszyła już we wrześniu.

Dzięki bardzo dobrej współpracy wszystkich zaangażowanych osób udało się uruchomić wersję produkcyjną systemu zgodnie z planem, umożliwiając pełną operacyjną funkcjonalność GiftPlus w okresie świątecznym.