AC Solutions

ikea1


IKEA jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek. Koncept IKEA obrazuje jej wizja: "Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić."

W 2013 roku IKEA postanowiła wprowadzić kartę podarunkową w inny „wymiar”, a mianowicie w postać spersonalizowanego prezentu. Chciała, aby Klient, poprzez stronę internetową, mógł zaprojektować jedyną w swoim rodzaju, unikalną w skali globalnej, kartę prezentową IKEA. Indywidualne cechy karty miały być wyrażone przez umożliwienie klientowi umieszczenia na karcie własnej grafiki, ewentualnie grafiki z szerokiej biblioteki IKEA, jak również umieszczenia na niej dowolnego tekstu.

Do tego projektu został wybrany zespół AC Solutions, który już wcześniej opracował własne, bardzo zaawansowane narzędzie spełniające to oczekiwanie - ExpressCards.

Oczekiwaniem inwestora było nie tylko zlecenie Argo Card Sp. z o.o. stworzenia aplikacji, która miała spełnić jego założenia biznesowe, ale również pełną obsługę procesu począwszy od przyjęcia zamówienia i obsługi płatności, poprzez produkcję, spersonalizowanie i zapakowanie karty prezentowej aż do dostarczenia jej bezpośrednio do Klienta. Ważnym etapem procesu był dwustopniowy sposób aktywacji karty przez Klienta po jej otrzymaniu.
Po przygotowaniu aplikacji, procedur wewnętrznych oraz sposobu raportowania i rozliczeń z IKEA, przez rok trwały testy Beta, podczas których zostało wystawionych kilkaset indywidualnych, w pełni funkcjonalnych kart prezentowych IKEA.

Projekt zrealizowany przez zespół Argo Card został bardzo wysoko oceniony przez Inwestora.