AC Solutions

olimpia


Olimpia Group istnieje na rynku produktów luksusowych już dwadzieścia lat. Pierwsze lata działalności firmy i jej Właścicielki Barbary Zaborowskiej, to czas intensywnej pracy nad tworzeniem ekskluzywnej perfumerii Olimpia i budowania wśród polskich Klientów zainteresowania kosmetykami luksusowych marek takich  jak Christian Dior, Chanel, Lancome, Shisheido, YSL, La Praire czy Estee Lauder.

Dziesięć lat temu rozpoczęła się przygoda Olimpia Group z markami luksusowej odzieży. Jako pierwsze powstały salony Max Mara w gdyńskim Centrum Handlowym Klif oraz Patrizia Pepe w Klifie w Warszawie. Do Polski zawitał włoski szyk, powiew mody z wielkich europejskich stolic. Dzisiaj Olimpia Group to zlokalizowane w Gdyni, Katowicach oraz w Warszawie salony kojarzące się z prestiżem. Olimpia Group jest jedynym na Pomorzu przedstawicielem marek MaxMara i Patrizia Pepe oraz partnerem marki Escada Sport.

Oczekiwaniem inwestora w zakresie stworzenia systemu lojalnościowego było przygotowanie narzędzia prostego i efektywnego, który bezpośrednio wpłynie na lojalność Klientek.
Dlatego powstała idea, aby od każdej wydanej złotówki były naliczane punkty. Po uzbieraniu odpowiedniej ich ilości, Klientkom przysługują stałe rabaty. W przypadku przekraczania progów punktowych, wysokość rabatu zostaje zwiększona.

Rozwiązanie LoyaltyPlus, wdrożone w Olimpia Group, umożliwia wysyłanie do Klientek dedykowanych ofert za pośrednictwem poczty e-mail lub SMS.

System LoyaltyPlus funkcjonuje w Olimpia Group od roku 2012 i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem realnie wpływając na wzrost liczby uczestniczek programu.