AC Solutions

Piotr i Paweł_logo


 „Piotr i Paweł” to sieć spożywczych hipermarketów działających na polskim rynku od 1990 roku. Dziś już ponad setka sklepów jest obecna w kilkudziesięciu miastach w całym kraju. Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1100 m2, a asortyment sięga 15 000 pozycji. Klienci wybierają supermarkety „Piotr i Paweł”, ponieważ są to sklepy, w których to oni czują się najważniejsi. Tutaj mogą być pewni szerokiego wyboru wysokiej jakości produktów i wyjątkowo przyjaznej atmosfery podczas zakupów.

„Piotr i Paweł” poprzez swoje oczekiwania w stosunku do zarządzania kartą podarunkową praktycznie przystosował GiftPlus do kolejnego bardzo dużego rynku -  FMCG. Zmiany wprowadzone do systemu nie tylko pozwoliły pracować z kartą podarunkową z poziomu systemu sprzedażowego HiperMarket firmy NET Innovation Software, umożliwiły również kierownikom sklepów samodzielnie zamawiać karty podarunkowe bezpośrednio w fabryce, dostosowując poziom zapasu kart do aktualnych potrzeb danego sklepu. Tak zamówione karty trafiają bezpośrednio z ArgoCard do konkretnego sklepu.

Kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w GiftPlus jest narzędzie do wzajemnego rozliczania się podmiotów franczyzowych bez udziału centrali. Oczekiwaniem inwestora był czytelny mechanizm przekazywania środków w cyklu miesięcznym od podmiotu, który sprzedał kartę prezentową do podmiotu, który dokonał jej obciążenia. 

Karta podarunkowa Piotr i Paweł umożliwia również wykorzystanie zgromadzonych na niej środków w sklepach internetowych poszczególnych spółek, a mechanizm grupowych aktywacji umożliwia prowadzenie ich sprzedaży na rynku B2B.

Harmonogram projektu przewidywał w okresie dwóch i pół miesiąca zrealizowanie analizy przedwdrożeniowej, wprowadzenia niezbędnych modyfikacji systemu GiftPlus, zintegrowanie z systemem HiperMarket, sklepem internetowym oraz systemem kontroli dostępu, wyprodukowanie i dostarczenie 100 tys. kart w czterech wzorach oraz zrealizowanie szkolenia dla czterech grup użytkowników.
Dzięki bardzo dobrej współpracy wszystkich zaangażowanych osób udało się uruchomić wersję produkcyjną systemu zgodnie z planem w połowie listopada 2015 roku, umożliwiając jego wykorzystanie w okresie świątecznym.